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Alt 3. May 2002, 20:01
CM CM ist offline
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Question Verdammt - es funtzt net!

Verdammt !!!
- ich finde auch niergendwo ein Tutorial! Ich habe schon eine Testkarte erstellt und mir die Karte "Naliboat.unr" aus Unreal I angeschaut - da is so etwas drin. Der Mover geht immer nur bis zum zweiten Pathpoint und bleibt dann stehen!

Ich hab meine Testkarte mal hochgeladen - vielleicht kann mir jemand helfen ?!

PS: Wenn das jemand hin bekommt soll er mir die Karte per Mail zurück schicken!!! Thanks!

Make a mover and don't give it any key frames. Under Movement set its Physics to PHYS_MovingBrush.

Add in PathPoints [under Keypoint], and under their properties go to PathPoint and give the numbers starting at 0 through as was many as you want (but you can't have more than 33).

Now add an ObjectPath (it doesn't matter where) open its properties and go to ObjectPath. Under PathActorTag give it the Tag of your mover.

Now select all PathPoints, and the ObjectPath, and give them all the same Tag under Events.

The way this works is kinda weird, when using the object path method Unrealed makes a bezier spline between the PathPoints but the mover will actually start at the second PathPoint and stop at the second to the last PathPoint. It uses the first and last PathNodes for directional purposes.

Make a trigger and give it the event of the PathPoints, and the ObjectPaths tag. And there you go!
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CM - Master of UT @ OSTWOOD